Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Гришов В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Звягінцева О. Б. Механізм формування та впровадження інноваційного маркетингу підприємств [Електронний ресурс] / О. Б. Звягінцева, В. В. Гришов // Облік і фінанси. - 2012. - № 3. - С. 141-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Oif_apk_2012_3_29
| 2. |
Гришов В. В. Розвиток інноваційного потенціалу підприємств [Електронний ресурс] / В. В. Гришов // Бізнес-навігатор. - 2013. - № 2. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2013_2_7
| 3. |
Гришов В. В. Пріоритетні напрями управлінських трансформацій в аграрній сфері [Електронний ресурс] / В. В. Гришов, О. А. Краснодемська // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 4. - С. 230-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2015_4_32 Розглянуто теоретичні засади та пріоритетні напрями управлінських трансформацій в аграрній сфері під впливом структурних змін галузі, управління персоналом та формування людського капіталу, активізації механізмів соціальної відповідальності бізнесу та застосування структурно-функціонального підходу вдосконалення архітектури інноваційного розвитку аграрної економіки.
| 4. |
Гришова І. Ю. Соціальна відповідальність бізнесу як чинник соціально-економічного розвитку підприємств [Електронний ресурс] / І. Ю. Гришова, М. Ю. Щербата, В. В. Гришов // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 17-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2015_3_4 Досліджено еволюційний розвиток концепції соціальної відповідальності бізнесу, розглянуто пріоритетні складові соціальної відповідальності бізнесу як чинника соціально-економічного розвитку птахівництва, а також визначено основні переваги інтеграції соціальної відповідальності бізнесу в діяльності птахівничих підприємств. Висвітлено принципи соціальної відповідальності бізнесу та доведено доцільність їх реалізації у площину економічного потенціалу птахівничих підприємств, що позначиться на нарощенні та підвищенні інвестиційної привабливості галузі, підвищенні якості та сертифікації продукції, зміцненні ділової репутації, створенні бренда, напрацюванні іміджу і, як наслідок, максимізації ринкової вартості бізнесу.
| 5. |
Гришов В. В. Концептуальні напрямки інноваційного розвитку аграрного виробництва в Україні [Електронний ресурс] / В. В. Гришов, О. В. Демченко // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2016. - № 1. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2016_1_6
| 6. |
Гришов В. В. Теоретико-методичні підходи в дослідженнях фінансових потоків суб’єктів аграрної сфери [Електронний ресурс] / В. В. Гришов // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 5. - С. 123-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2015_5_15
|
|
|